Onze klantenservice:
Beste klant,
Helaas zijn we zelden in de gelegenheid om telefoontjes te beantwoorden. We reageren echter altijd op e-mails:
Je kunt ons altijd benaderen door een berichtje te sturen naar info@cocolino-spellen.nl
In geval van een Moordspeldiner-noodgeval:
Vraag: Op het laatste moment werd een van de deelnemers ziek. Maar we hebben een spel gekocht voor precies 8 (of een ander aantal) personen. Wat nu?
Antwoord: Je kunt niet zomaar één persoon weg laten, omdat elke persoon verweven is met de andere personages. Stuur ons een e-mail, dan voorzien wij je gratis het spel toe voor één persoon minder (in dit geval 7 personen). Gebruik vervolgens de spelmaterialen van het nieuwe spel. Als je het spel op de dag zelf will spelen, kun je het spel kopen dat je nodig hebt en stuur ons hierover een berichtje – wij zullen je het bedrag terugbetalen. (Doe dit alleen in absolute noodgevallen, want hiermee maken we best wat kosten.)
Vraag: Nadat ik het zip-bestand heb uitgepakt, ontbreken er documenten. / Een bestand kan niet worden geopend./ Er wordt een foutmelding weergegeven bij het uitpakken.
Antwoord: Onze downloadbestanden zijn allemaal gecontroleerd en foutloos, maar het kan gebeuren dat er een fout wordt gemaakt tijdens het downloaden of uitpakken. Download het bestand opnieuw en pak de nieuwe download opnieuw uit, eventueel op een andere computer. Je kunt je bestelling maximaal 20 keer downloaden.
Vraag: Ik heb het spel nog niet ontvangen en ik heb het dringend nodig.
Antwoord: Kijk eens in je map Ongewenste Mail / Spam, misschien staat onze e-mail ertussen. Het komt zelden voor dat e-mails niet aankomen – we merken dat zoiets meestal komt door een typefout in het e-mailadres. Als je het spel op de dag zelf will spelen, kun je het spel kopen dat je nodig hebt en stuur ons hierover een berichtje – wij zullen je het bedrag terugbetalen. (Doe dit alleen in absolute noodgevallen, want hiermee maken we best wat kosten.)
Jouw team van